سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکور

مسلما طراحی اتاق کودک موضوع بسیار مهمی محسوب می شود. چون در سنین کم طراحی و دکور اتاق تاثیر خیلی زیادی در روحیه و عواطف بچه دارد و چه بسا  تغییر دکور اتاقش به عنوان یک خاطره شیرین بچگی تا آخر عمر در ذهنش می ماند. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اتاق کودکتان را با کمترین هزینه تغییردکوراسیون دهید.

مسلما رنگ های روشن و باز در دلنشین کردن اتاق کودک تاثیر زیادی دارد. رنگ های روشن و به اصطلاح پاستکی هیچگاه خسته کننده نمی شود. 

 

دکور اول: رنگ صورتی پاستلی بکار رفته در این عکس چقدر فضای اتاق را دلنشبن کرده و بخصوص که این هماهنگی در همه جای اتاق بکار برده شده است. یکی دیگر از نکات این دکوراسیون تخت خواب خیلی جالبی هست که بکار برده شده و یک سقف خانه مانند دارد و رشته لامپی با نور کم و محو که دور این میله های تخت خواب پیچیده شده است.

دکور اتاق کودک

 

 

 

 

....

دکور دوم: رنگ های بکار رفته در دکور اتاق این کودک عبارتند از صورتی ملایم. دیوارهای طوسی و سبز پاستلی. نکات قابل توجه این دکوراسیون  تخت خوابی به شکل خانه  است که در بالاتر قرار داده شده و زیر آن جایی برای بازی کردن هست و همچنین تابی پارچه ای که با میله در سمت دیگر اتاق قرار داده شده است.

دکور اتاق کودک

.

.

.

دکور سوم: رنگ صورتی پاستلی مجددا در دکور این اتاق بکار برده شده است و در دکور این اتاق از نقاشی و تم ابر استفاده اشده است.

دکور اتاق کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکور چهارم: نور مخفی که داخل سقف این اتاق به شکل ماه و ستاره بکار برده شده آن را کاملا متمایز می کند نکته جالب دیگر دو لامپی هستند که با سیم بلند از دو طف تخت خواب آویزان شده اندو می توان از آنها بجای چراغ خواب یا چراغ مطالعه استفاده کرد.

دکور اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکور اتاق کودک با قیمت مناسب   ترمیم کاغذ دیواری   خلاقانه ترین کاغذ دیواری های سه بعدی   کاغذ دیواری سه بعدی با نوار چسب رنگی   کاغذ دیواری مشکی    کاغذ دیواری آشپزخانه    دیوار تخته سیاه     دکور اتاق کودک    کاغذ دیواری اتاق نوزاد   کاغذ دیواری چوبی  کاغذ دیواری هندسی    دکور اتاق مشترک خواهر و برادر   کاغذ دیواری راه پله     کاغذ دیواری بازسازی     چسب کاغذ دیواری    کاغذ دیواری ال ای دی   کاغذ دیواری آشپزخانه  کاغذ دیواری ال ای دی دار